Projectleider bouw facilitybeheer

We zijn momenteel op zoek naar:

Projectleider bouw facilitybeheer - B1-B3 - voltijds 38/38 - contractueel verband - onbepaalde duur - werfreserve 3 jaar

Zèdde hier goed in?

Als projectleider bouw facilitybeheer ben je gebouwbeheerder en sta je in voor het opvolgen van begin tot eind van diverse projecten en interne opdrachten rond de instandhouding, uitbating en eventuele aanpassing van de verschillende gemeentelijke gebouwen.

Je voert projecten uit die worden uitbesteed vanaf de opmaak van het programma tot en met de uitvoering en oplevering van de werken met affectie voor energie- en klimaatdoelstellingen.

Je staat in voor de technische en administratieve opvolging en voor de communicatie met zowel interne als externe partners.

Je zorgt ervoor dat het werk van de aannemers en eigen ploegen correct verloopt, voert controles uit en neemt deel aan de werfvergaderingen. Je waakt over de timing, scope en kost van de projecten.

Beschik je over de volgende vaardigheden? Dan kan je deel uitmaken van ons dynamisch team!

  • Je bent creatief, gedreven en kritisch ingesteld
  • Je bent besluitvaardig, overtuigend en een goede onderhandelaar
  • Je werkt probleemoplossend en hebt aandacht voor de diverse criteria die gelden binnen een project én het opmaken van (onderhouds-)planningen
  • Je hebt een doenersmentaliteit en weet van aanpakken.
  • Je houdt ervan om constructief samen te werken in een team met voornamelijk interne en ook vele externe contacten
  • Je draagt actief bij aan de uitwerking van het beleid van het bestuur met aandacht voor klimaat, mobiliteit en innovatief denken om te komen tot een leefbare gemeente.

Bij voorkeur beschik je over de volgende kennis én ervaring in leidinggeven aan uitvoerende diensten:

  • Vlotte beheersing van Word, Excel, MS-projects, ERP
  • Kennis van of ervaring met gebouwbeheersystemen
  • Tekenprogramma’s (CAD, Trikker, …)
  • Kennis openbare aanbestedingen en n bouwkunde en/of gebouw gerelateerde technieken

Wèmme voor jou:

Je wordt verloond volgens B1-B3 niveau. Dit komt neer op een bruto maandwedde (38/38) van:

  • € 2.999,68 met 0 jaar anciënniteit
  • € 3.259,76 met 5 jaar anciënnite

Anciënniteit in andere openbare diensten en relevante ervaring in de privésector kunnen meegenomen worden. Maaltijd-, eco- en cadeaucheques, hospitalisatieverzekering, haard- of standplaatsvergoeding, eindejaarstoelage, fietsvergoeding, 2de pensioenpijler.

Gèt voor ons:

  • Je bent in het bezit van een recent blanco uittreksel uit het strafregister (niet ouder dan 3 maanden)
  • Je bent houder van een bachelordiploma, ofwel een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs of minimum 5 jaar relevante beroepservaring (elke kandidaat dient te slagen in een capaciteitsproef afgenomen door een extern selectiebureau)
  • Je slaagt voor de selectieprocedure

Hèdde er zin in?

Bezorg je CV, motivatiebrief en uittreksel uit het strafregister ten laatste op 22 september 2024 (poststempel geldt als bewijs) aan de dienst HRM Gemeente Ranst, Gustaaf Peetersstraat 7, 2520 Ranst of stuur ze op via hrm@ranst.be. De selectie bestaat uit een schriftelijke, praktische en mondeling proef. Die zullen plaatsvinden vanaf 23 september 2024.

Contact

Adres
Administratief centrum Gustaaf Peetersstraat 7 , 2520 Ranst
Tel.
Vandaag
Op afspraak van 9 tot 12 uur
Telefonisch bereikbaar van 9 tot 12 uur & 14 tot 16 uur
Naar top