naar top

Gemeente Ranst werkt op afspraak

01 mei ’20 (vr)

Maak je afspraak online via www.ranst.be/e-loket of telefonisch via 03 485 79 69.

De dienst omgeving kan je rechtstreeks bereiken via 03 470 10 83.

Voor de dienstverlening van zorg en welzijn (OCMW) neem je zoals altijd contact op via 03 385 38 88.

Gebruik het e-loket

We raden sowieso aan om zoveel mogelijk het e-loket te gebruiken. De meeste producten van de dienst burgerzaken kan je trouwens 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 van thuis uit opvragen via https://www.ranst.be/e-loket-burgerzaken. Het enige wat je nodig hebt, is een computer en een kaartlezer voor je elektronische identiteitskaart.

Enkel voor documenten die je moet afhalen en andere zaken waarvoor je fysiek op het gemeentehuis moet zijn, kan je een afspraak maken.

Hou rekening met coronarichtlijnen

Heb je een afspraak gemaakt en kom je naar het gemeentehuis? Hou dan zeker rekening met volgende richtlijnen:

  • Meld je aan op het gereserveerde tijdstip, kom dus zeker op tijd!
  • Volg de instructies van onze onthaalbediende die je naar het juiste loket zal doorverwijzen
  • Vergeet ook zeker niet de nodige documenten mee te nemen (zoals je identiteitskaart)!
  • Betalen kan enkel met bancontact en bij voorkeur contactloos (tot € 50)
  • Volg de standaardrichtlijnen voor de veiligheid:
    • Hou steeds 1,5 meter afstand tot andere personen
    • Wacht buiten indien er meerdere personen aanwezig zijn.
    • Ontsmet bij binnenkomst je handen met de gel die ter beschikking staat.

Ook buiten de openingsuren proberen we er maximaal te zijn voor jullie.

Heb je een dringende vraag? Weet dat onze gemeentediensten altijd telefonisch en via mail bereikbaar zijn tijdens de kantooruren. Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 14 tot 16 uur. Dinsdagavond tot 19 uur.

Telefoonlijn bezet? Je kan ook het contacteerformulier via het e-loket invullen. De betrokken dienst neemt zo snel mogelijk contact op met jou.

Nieuwsoverzicht
Ranst werkt op afspraak

Lees meer artikels over

Deel deze pagina