Gemeente Ranst werkt op afspraak
Maak je afspraak online via www.ranst.be of telefonisch via 03 485 79 69.
De dienst omgeving kan je rechtstreeks bereiken via 03 470 10 83.
Voor de dienstverlening van zorg en welzijn (OCMW) neem je zoals altijd contact op via 03 385 38 88.
Gebruik het e-loket
We raden sowieso aan om zoveel mogelijk het e-loket te gebruiken. De meeste producten van de dienst burgerzaken kan je trouwens 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 van thuis uit opvragen via www.ranst.be/e-loket-burgerzaken. Het enige wat je nodig hebt, is een computer en een kaartlezer voor je elektronische identiteitskaart.
Enkel voor documenten die je moet afhalen en andere zaken waarvoor je fysiek op het gemeentehuis moet zijn, kan je een afspraak maken.
Hou rekening met deze richtlijnen
Heb je een afspraak gemaakt en kom je naar één van onze locaties? Hou dan zeker rekening met volgende :
- Meld je aan op het gereserveerde tijdstip, kom dus zeker op tijd!
- Vergeet ook zeker niet de nodige documenten mee te nemen (zoals je identiteitskaart)!
- Betalen kan enkel met bancontact en bij voorkeur contactloos (tot € 50)
Ook buiten de openingsuren proberen we er maximaal te zijn voor jou.
Heb je een dringende vraag? Weet dat onze gemeentediensten altijd telefonisch en via mail bereikbaar zijn tijdens de kantooruren. Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 14 tot 16 uur. Dinsdagavond tot 19 uur. Woensdagmiddag tot 16.30 uur.