naar top
Dit nieuwsbericht is niet actueel.

Mijn dossier

10 februari ’20 (ma)
Het is sinds kort mogelijk om met je identiteitskaart via het elektronische loket van Mijn DOSSIER toegang te krijgen tot jouw akten van de burgerlijke stand. Hetzelfde geldt ook voor de opvraging van bevolkingsattesten, zoals een samenstelling gezin en een attest van woonst.

De akten van de burgerlijke stand die beschikbaar zijn in de toepassing Mijn DOSSIER, zijn de akten die opgemaakt zijn sinds 31 maart 2019, de lanceringsdatum van de DABS.

Als je een akte van de burgerlijke stand nodig hebt die vóór die datum werd opgesteld, dan kan je die aanvragen bij de dienst Burgerzaken.

Hoe werkt de toepassing?

  1. Om toegang te krijgen tot de toepassing Mijn DOSSIER moet je een kaartlezer installeren met de gepaste software ( https://eid.belgium.be/nl );
  2. Sluit dan de kaartlezer aan op je computer en steek je eID in de kaartlezer;
  3. Daarna surf je naar https://mijndossier.rrn.fgov.be/  Om jouw identiteit te controleren, wordt jouw PIN-code gevraagd.
Nieuwsoverzicht

Openingsuren & contact

Dienst Bevolking

adres
Gustaaf Peetersstraat 72520 Ranst (Broechem)
Tel. tel.
03 470 10 84
Fax fax
03 233 34 11
e-mail
bevolking@ranst.be

Openingsuren

Vandaag open van 9 tot 12 uur
Morgen open van 9 tot 12 uur en 14 tot 19 uur

Door de coronamaatregelen vragen wij je om je bezoek aan het gemeentehuis, het ocmw en andere gemeentediensten zoveel mogelijk uit te stellen.
Voor dringende zaken en als het echt niet anders kan, maak je een afspraak met de betrokken dienst(en).

Deel deze pagina