Bevraging
We ontvingen 56 van de 150 enquêtes ingevuld terug. De algemene tevredenheid over de dienst is zeer goed. Toch kwamen er van enkele cliënten opmerkingen en vragen die we met hen persoonlijk bespreken.
De tevredenheidsbevraging bracht enkele aandachtspunten naar voren. We gaan hiermee aan de slag om onze dienstverlening verder te verbeteren en geven hier graag al enkele thema’s mee.
Je kan alle resultaten lezen in bijlage.
✔ Meldingen en klachten: Uit de bevraging blijkt dat een klein deel van de cliënten de dienst niet verwittigt bij een probleem. We moedigen cliënten aan (via brief) om problemen altijd te melden. De dienstverantwoordelijke peilt hier ook actief naar bij contactmomenten met de gebruiker. Bij klachten of problemen is er altijd een huisbezoek en zoekt de verantwoordelijke samen met de cliënt naar een gepaste oplossing.
✔ Stiptheid en werkuren:
Een klein aantal cliënten gaf aan dat het aanvangsuur en pauzes niet altijd correct worden gerespecteerd. We bespreken dit met alle medewerkers tijdens de vergadering en volgen eventuele meldingen nauw op. Als er een klacht binnenkomt, behandelen we die met veel aandacht.
✔ Aandacht voor specifieke schoonmaakverzoeken: Bijzondere vragen en minder voor de hand liggende ruimtes worden besproken met de betrokken gebruikers en medewerkers.
✔ Meldingen en klachten: We moedigen cliënten aan om problemen altijd te melden. De dienstverantwoordelijke peilt hier ook actief naar bij contactmomenten en zoekt samen met de gebruiker naar een oplossing.
✔ Duidelijke communicatie naar het team: Naast de algemene resultaten delen we ook concrete verbeteracties en bijhorende timing met de poetsmedewerkers.
Samen werken we aan een nog betere poetsdienst!
Downloads
- Tevredenheidsmeting poetsdienst Ranst.pdf417,5 Kb pdf