Klachten gemeente Ranst

Onze gemeente vindt een goede dienstverlening belangrijk.  Toch kan het gebeuren dat je een opmerking hebt, een suggestie wil doen of niet tevreden bent over de werkwijze van een dienst of de afhandeling van een vraag of probleem. 

Indien dit zo is, worden wij hiervan graag op de hoogte gebracht, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Opgelet! Een melding is niet hetzelfde als klacht!

Het onderscheid tussen een klacht en een melding is niet altijd (even) eenvoudig.
Bij een melding signaleert de burger een bepaalde tekortkoming zoals een defect van een verlichtingspaal, foutieve gegevens op een website, ...
Het niet correct omgaan met meldingen of vragen om informatie kan wel aanleiding geven tot het formuleren van een klacht door de burger.

Ben je ontevreden over de dienstverlening van de gemeente (of ocmw) Ranst, de manier waarop je bent behandeld of de termijn waarbinnen iets werd afgeleverd?
Dan kan je daarover dus een klacht indienen.
Wij behandelen deze volgens een aparte (klachten)procedure die je hieronder kan terugvinden.

Openingsuren & contact

Secretariaat

adres
Gustaaf Peetersstraat 72520 Ranst (Broechem)
Tel. tel.
03 470 10 86
e-mail
info@ranst.be

Openingsuren

Vandaag open van 9 tot 12 uur en 14 tot 16.30 uur
Morgen open van 9 tot 12 uur

Door de coronamaatregelen vragen wij je om je bezoek aan het gemeentehuis, het ocmw en andere gemeentediensten zoveel mogelijk uit te stellen.
Voor dringende zaken en als het echt niet anders kan, maak je een afspraak met de betrokken dienst(en).

Deel deze pagina