Ik wil een afspraak maken
Voor een aantal diensten bieden we de mogelijkheid om online documenten aan te vragen in het e-loket of om indien nodig rechtstreeks een afspraak te maken.
Het grote voordeel is dat je niet lang hoeft te wachten, jouw privacy meer kan gewaarborgd worden en dat wij je sneller en beter verder kunnen helpen.
Bovendien weet je op voorhand welke documenten je moet meebrengen.
Let op! Maak een afspraak met de juiste dienst zodat de juiste mensen zeker aanwezig zijn en ze zich goed kunnen voorbereiden. Er is een apart afsprakensysteem voor de verschillende diensten, dus plan en leg je afspraken ook apart vast.
Enkel het eerste item op de lijst biedt je de mogelijkheid om een afspraak te maken met de dienst omgeving, alle andere keuzes zijn voor de dienst bevolking, burgerlijke stand of het onthaal.
-
Dienst Omgeving: Openbare onderzoeken en beslissingen omgevingsloket in Ranst
-
Aangifte van een adreswijziging
-
Aangifte verhuis buitenland
-
Afhalen Documenten dienst bevolking (afspraak maken)
-
Een kind erkennen
-
Elektronische identiteitskaart - eID
-
Geboorteaangifte
-
Hernummering in je straat
-
Huwelijk
-
Internationaal reispaspoort
-
Kids-ID
-
Legaliseren van handtekening
-
Militiegetuigschrift
-
Naam of voornaam wijzigen
-
Orgaandonatie
-
Pensioen aanvragen
-
Reistoelating voor minderjarigen
-
Rijbewijs - Europees
-
Rijbewijs - internationaal
-
Rijbewijs - voorlopig - vanaf 01.02.2019
-
Verblijf niet-Belgen
-
Wettelijk samenwonen