Personeelsdienst

De hoofdtaak van de gemeentelijke personeelsdienst is het beheren van de personeelsdossiers (aanwerving, vorming en opleiding, RSZ- aangifte, …), het behandelen van arbeidsongevallen, bijhouden van de personeelsadministratie in het algemeen en het verstrekken van informatie over vacante betrekkingen bij het gemeentebestuur.

Verder houdt deze dienst zich bezig met: verzekeringen (brand en hospitalisatie, lichamelijke ongevallen, schadegevallen…), loopbaanplanning en vormingsbeleid van het personeel.  

Ook voor informatie over schoolongevallen en voor het aangeven van schade toegebracht aan het openbaar domein kan je op de personeelsdienst van de gemeente Ranst terecht.

 

Waarvoor kan je bij ons terecht?

Openingsuren & contact

Personeelsdienst

adres
Gustaaf Peetersstraat 72520 Ranst (Broechem)
Tel. tel.
03 470 10 85
e-mail
personeelsdienst@ranst.be

Openingsuren

Vandaag open van 9 tot 12 uur
Morgen gesloten

Je kan ook altijd in onderling overleg met de betrokken dienst(en) een afspraak maken tijdens de kantooruren en op dinsdag eventueel ook tussen 19 en 20 uur. 

Deel deze pagina